امام بخاری

سوال:

ایک لیکچر میں غامدی صاحب نے امام بخاری کے بارے میں ایک سوال کے جواب میں کہا کہ بہر حال وہ ایک انسانی کام ہے۔ پھر انھوں نے یہ بھی کہا کہ بخاری میں ایسی چیزیں بھی ہیں جو شرک کے درجے کی ہیں۔ برائے مہربانی ان کی نشاندہی کر دیجیے۔ کیا مسلم میں بھی ایسی حدیثیں ہیں۔


جواب:

استاد محترم کا یہ ارشاد کہ امام بخاری کا کام ایک انسانی کام ہے اور اس میں خامیوں کی نشاندہی کی جاسکتی ہے میں نے بھی متعدد مرتبہ سنا ہے۔ یہ حقیقت پر مبنی ہے کوئی بھی اس کا مدعی نہیں ہے کہ امام بخاری کا کام ہر طرح کی غلطی سے پاک ہے۔

دوسری بات جو آپ نے فرمائی ہے وہ میں نے کبھی نہیں سنی ہے۔ میرے علم کی حد تک بخاری میں ایسی روایت تو ہیں جن کی صحت کے درجے تک پہنچنے میں کلام ہو سکتا ہے۔ ایسی روایات بھی ہیں جن کے بظاہر الفاظ نکلنے والے معنی محل نظر ہیں۔ لیکن یہ بات میں نہیں کہہ سکتا کہ کچھ روایات شرک جیسی چیز کے ساتھ مطابقت رکھتی ہیں۔ میرا گمان یہ ہے کہ استاد محترم نے کوئی اور بات کہی ہوگی۔

مسلم میں بھی میرے علم کی حد تک کوئی ایسی روایت نہیں ہے جس کے بارے میں یہ بات کہی جا سکتی ہو۔

answered by: Talib Mohsin

About the Author

Talib Mohsin


Mr Talib Mohsin was born in 1959 in the district Pakpattan of Punjab. He received elementary education in his native town. Later on he moved to Lahore and passed his matriculation from the Board of Intermediate and Secondary Education Lahore. He joined F.C College Lahore and graduated in 1981. He has his MA in Islamic Studies from the University of Punjab. He joined Mr Ghamidi to learn religious disciplines during early years of his educational career. He is one of the senior students of Mr Ghamidi form whom he learnt Arabic Grammar and major religious disciplines.

He was a major contributor in the establishment of the institutes and other organizations by Mr Ghamidi including Anṣār al-Muslimūn and Al-Mawrid. He worked in Ishrāq, a monthly Urdu journal, from the beginning. He worked as assistant editor of the journal for many years. He has been engaged in research and writing under the auspice of Al-Mawrid and has also been teaching in the Institute.

Answered by this author